21 Mayıs 2013 Salı

BİTTİ BİTTİİİİ

                       Herkese selam;
                       Kaprim bitti çok şükür. Dün gece bitirdim ancak fotoladım. Fotolar biraz düzgün olmadı çünkü aynadan kendimi çekmeye çalıştım. Artık kusura bakmazsınız. Hemen fotolara geçelim.

                    Biraz kötü oldu resimler ama yalnız bu kadar oluyor.


                  Biri çekseymiş daha iyi olacakmış sanki....


                  Beldeki atraksiyon dediğim olay şu gördüğünüz parça. Cepte roba var. Orayı anlayıp yapmam biraz zamanımı aldı.


                  Bele de pervaz çevirmişlerdi ama ben kumaş esnek diye sadece kıvırdım. Çünkü bu kapri şansını fazla zorlamamalıydı. Sıkılmaya başlamıştım bende en pratik nasıl oluyorsa öyle yaptım. Zaten etek ve pantolonda en canımı sıkan şey fermuar ve kemer olayı.  Şimdi bitanede beyaz etek kestim öbürgünde onu paylaşırım inşaallah. bakalım beğenecek misiniz. Fotolar için tekrar özür dilerim. Haydin bakalım pamuk eller klavyelere görüşler için :)

11 yorum:

  1. benimde hiç sevmediğim şey fermua dikmek heleki gizli fermar benim fermuarlar dikildiken sonra gizli falan değiler :)) Kaprini gülle gülle giy canım .bloğun hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Benim gizli fermuarlarda öyle oluyor. İşin kolatına kaçıyorum belki ama napalım. :)

      Sil
  2. haha :) Kapri şansını fazla zorlamamalıydı değilmi altı üstü kapri azcık daha uzun olsaydı da panolon olsaydı o da :) Ellerine sağlık üzerinde güzel durmuş bence :) Beyaz güzeldir de kullanması biraz zor oluyor kıyafetlerde tunik kullanıyorsan güzel yoksa genelde en kalın beyzz bile içini gösterir pantolonda ama tunikle işi çözüyrum genelde :) Veya astarla da olabilir elbette... Fotoğraflara aldırma bence pantolon görünüyor mu görünüyor :) Başka zaman çekecek birini bulur çektirirsin şimdi elimizdekiyle idare ederiz biz :) Güle güle kullan... Belini de içe katlaman iyi fikir esnek kumaşlarda ben de bel kısmında öyle yaparım bir de kemer kısmını yapmam genelde... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim ablacım. Tunikle kullanmak için yaptım zaten seviyorum beyazı napayım :) Kemer işi de uzatıyor işi o yüzden yapmıyorum. Sevmiyorum çok fazla uğraşmayı. Fotoğraflar için de bir dahakine yanımda birini bulundurucam :)

      Sil
  3. bitmiş halini merak ediyordum süper olmuş

    YanıtlaSil
  4. Ohhh pekte güzel olmuş güle güle giy :) O dergide kilerin dediklerini bende dinlemiyorum çoğu zaman :D Zaten bazılarını anlamıyorum bile pc açıksa google a soruyorum yoksa kafama göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ayrıca bloguma hoş geldiniz. Maalesef burda dergisi kalıplarıylada anlatımıylada zor. Kafama göre takılmak en güzeli :)

      Sil
  5. fotoğraf çektirme derdi benim de maalesef en büyük derdim, diktiğim şeyler bazen aylarca bekler sırf fotoğraf çektirme işgencesini çekmemek için.90-60-90 vitrin mankenim daha çok giyiyor benim kıyafetleri.
    kapri başarılı görülüyor, beldeki robasını da çok güzel dikmişsin. fermuar ve kemer dikmeyi bende sevmem ama mecbur dikiyoz işte.
    ellerine sağlık, güle güle giy. yaz da geldi ne güzel giyilir insanın kendi diktiği kapri.

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...