17 Mayıs 2013 Cuma

Görümceme tunik

                Merhaba arkadaşlar...  
                Nisan dikiş etkinliği için kendime bir tunik kesmiştim. Fakat model ve kumaş rengi bana uymadığı için kızıp yarıda bırakmıştım. Halbuki çok beğendiğim bir modeldi ama her model herkese gitmiyor işte. Hele kumaşın rengi acaba alırken aklım nerdeymiş bilmiyorum. Tonu benim cildime hiç olmadı. Modelliği arkadaşım Yıldız yaptı onun üzerinde fotoladım... Hala teğelleri var üzerinde ama model bulmuşken kaçırmayayım dedim... İşte resimler!

                               Ütüsüde çok düzgün olmadı aceleden artık kusura bakmayın.


                                       Bu da arkadan görünüşü


                                Burda dergisi 2013 Nisan sayısı 108 nolu model

Çok istemiştim bu tuniği ama kısmet olmadı işte...Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere....


    

1 yorum:

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...