30 Ekim 2017 Pazartesi

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar;
Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum ;))
                             Büyük sensei Irem'in düzenlediği #dikişodamda29ekim etkinliği bu sene de harika işlerle karşınızda. Etkinlik ürünlerine göz atmak için buraya...
                             Gelelim benim bu seneki etkinlik projeme. Gerçi geçen seneki kadar bol vaktim yoktu ama yine de birşeyler yapmaya çalıştım ben de :))

                              Bu sene #engüzelkırmızı diyerek anvelop model etek diktim. Burda dergisi 8/2017 sayısından çıkarttım bu kalıbı. Fermuarı da asimetrik dikiliyor. Ama renk çok güzel değil mi yaaaa ;)))


                                   Bilgisayar arızalı olduğu için fotoğraf yükleyemiyorum. Fotoları telefondan ayarladım yazıyı bilgisayardan nasıl azim ama takdir edilesi ;))
                                   Cumhuriyetin ışığında, Atatürk'ün izinde nice 94 lere ulaşmak dileğiyle bayramımız kutlu olsun.....


                               


   

6 yorum:

  1. Insallah bu sfereki donus oncekilere benzemez ve kalici olursun buralarda:))
    Eteginin rengi gercekten cok guzel. Ben bu senede katilamadim:(
    Ama seni 2 fotograflik azminden dolayi kutluyor kocaman opuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gözüm aramadı değil hani seneye inşallah ;))

      Sil
  2. Beyazda kırmızıda çok alımlı ve senin etek yıkılıyo bacım...geçen sene kızıma kırmızı dikmiştim sonra kendimede dikerim diye düşünmüştüm ne yazık ki hep erteledim ama seninkini görünce fırsat bulsamda dikiversem diyorum:)) ben bayıldım modeline sana yakışmasınada güle güle giy kuzumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana bayılıyorum bu güzel yorumlarına hemen dik kendine de bir tane etek kardeşi olalım :))

      Sil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...