7 Aralık 2015 Pazartesi

BİTMEYEN KABAN YAPIYORUM

                       Çook uzun aralarla yayın giriyorum biliyorum ama şu sıralar vakit yettiremiyorum bir türlü. Çocuğun sınavlarıydı, benim kurstu, hastalıktı derken uzuyor da uzuyor işte
                       Ehliyet kursuna başlamıştım belki söylemişimdir. Bu hafta sonu teorik sınavım var lütfen benim için dua edin. Üniversite sınavına girecekmişim gibi heyecanlıyım :)))
                        Gelelim şu bitmeyen kabanıma. Daha önceki yayınlarımda yapmak istediğim modeli paylaşmıştım. Kumaşım yetmiyordu ama yakayı farklı kumaşla yaparım derken komple o modeli yapmaktan vazgeçtim malesef. Şimdi pişman mıyım hem de çoook.
                          Sonra başka bir model buldum "tamam bu olsun" dedim ve kalıbı çıkarıp kestim. Hayy kesmez olaydım. Hayatımda ilk defa bir kalıbı kontrol etmeden kestim. Teğelledim tam dikicem bir prova yapayım dedim. Sırt kısmı dar geldi kolevi ve kollar aşırı derece dar. O kolu altı yaşındaki çocuğa yapsan anca olurdu. Keserken aklım nerdeydi bilmiyorum.

                                    Sonra ne mi oldu? Devam edin okumaya o zaman. Taktım kafaya illaki olacak o kaban. Başladım dergileri karıştırmaya ve pratik sayıdaki bu modeli buldum. Hemen kalıbı çıkarttım . Tabi daha önce kesip teğellediğim kabanı söktüm. Yatırdım kalıpları bu parçaların üstüne. 
                           Diğer kalıbın kolevi ve omuz kısmı bu kalıba uymadığı için biraz aşağı kaydırmak zorunda kaldım. Eee bu sefer de boy kısalıyor. Ama yapıcam olmalı bu kaban mutlaka taktım çünkü. 
                            Bir metre deri kumaş aldım ve boyunu deriyle uzattım. Malum o dar kollardan bu modeli kolları çıkmıyor. Onları da deriden kestim.

                                Dedim ya kalıp dardı diye. Yan dikişlere de 2 cm. lik bir parça eklemek zorunda kaldım. Bana hazır bir kaban parasına maloluyor malesef. Eşim gidip alalım üzme kendini dedi ama hayır arkadaş ben o kabanı giyeceğim dedim. 

                           Etek kısmına eklediğim deri parçalarına incecik makina çektim. Malum ütülenmezler o yüzden kabarık durmasın istedim. İçine de tela falan koymadım çünkü biraz daha oyalanırsam parçalayıp çöpe atacağımdan korktum.

                         Cep ve yaka da yapmak istiyordum ama zaten yeteri kadar hareket var üzerinde fazla boğmak uğraşmak istemiyorum artık. Bir tek astarı kaldı ama ne zaman biter bilmiyorum. Amacım hafta sonuna yetiştirmek fakat ders çalışmam gerekiyor.
                        Ben de durumlar böyle . 
                    Hepinize mutlu, sağlıklı, en önemlisi sıcacık ve boolll dikişli bir hafta diliyorum :)))



5 Aralık 2015 Cumartesi

ÇOK GÜZEL BİR HEDİYE ÇEKİLİŞİ


                             Sevgili arkadaşım Gooogoook bloğunun sahibesi Handancım yeniyıl  için çekiliş düzenlemiş. Katılmasam aklım kalırdı uykularım kaçardı valla. Siz de katılmak ve katılım şartlarını öğrenmek isterseniz tıktık...

16 Kasım 2015 Pazartesi

RENGARENK !!!!!

                        Anam bloğa yayın girme işinde iyice tembelleştim ben yaaa... Yapılmış bir sürü iş var ne fotoğraf çekmeye nede yayını hazırlamaya vakit var. Saatler de alınınca işin iyice suyu çıktı. Evin işleriyle uğraşırken buraya vakit bulamaz oldum.

                       İçimizin karardığı şu günlerde sırf biraz renk olsun diye yeni bitirdiğim bebek battaniyelerini sizlerle paylaşayım istedim. Öyle ahım şahım birşey değil ama maksat yayın girmek olsun ;))


                      Malum çocukların sınavları başladı. Bizim atarlı minik ergenin (11 yaşında ) başında dikilmeyince kaytarmaya başlıyor hemen. Eee kontrol altında olduğunu da hissettirmemek lazım. Napiyim napiyim derken aklıma evdeki kalan ipler geldi. Hem çok fazla yer kaplıyorlardı. Kardeşim de bir gelişinde koca bir poşet toplayıp gelmiş sen bunlardan birşey yaparsın diye.


                                En çok da bunu sevdim bayram şekeri gibi oldu :)) Burada yoksam bile boş durmuyorum efendim. Kabanımı da daha kesemedim. Model değişikliği yapıyorum. O beğendiğim modeli de düz renk bir kumaştan yapıcam mutlaka çünkü çok sevdim.

                          Bir ara çarşıya çıktığımda pazen alıp astarlıyacağım. Belki bebek hediyesi olarak götürürüm birilerine.

                         Herkese mutlu, sağlıklı, bol dikişli rengarenk haftalar diliyorum :)))

27 Ekim 2015 Salı

İŞTE GELDİM BURDAYIMMM !!!!

                        Son yayından bu yana sanırım iki ay geçmiş. Biraz miskinlikten, biraz düğün dernek işlerinden, biraz eşimin hastalığından sonra bayram, okul derken zaman geçmiş gitmiş. Zaten koştururken de insan anlamıyor zamanı.... 
                         Aslında geri dönüş için başlangıç olsun diye hazırladım bu postu. Dikip fotoğraflayamadığım o kadar çok şey var ki onları da artık zamanla sizlerle paylaşırım.

                        Bu nikah şekerini kardeşim gibi sevdiğim biri için yaptım. Çok eğlenceli farklı bir deneyim oldu benim için. Onlarda çok beğendi bakalım siz beğenecekmisiniz...


                      Bu puset şeklindeki bebek şekerinin pembesini de görümcem için hazırlıyorum. İnstagramdan takip eden arkadaşlar bilirler üçüncüye yenge oldum. E madem yengeyiz o zaman gereğini yapmak lazım ;)))


                         Geçen sene indirimden aldığım bu kaşeden kaban dikmek istiyorum. Elimdeki bebek şekerlerini bitirir bitirmez ilk işim sanırım bu olacak. Modelim bile hazır...


                      Burda dergisi 9-2015 sayısındaki 104 numaralı model. Biraz boyunu uzatmayı düşünüyorum. Umarım kumaşım yeter. Yetmezse belki klapasını ve kollarını siyah kaşeden yaparım. Siz ne dersiniz....

                       Sonunda ses verebildiğim için çok mutluyum. İnşallah bir daha bu kadar uzaklaşmam...
                     Herkese mutlu, huzurlu, bol dikişli günler diliyorum...

3 Ağustos 2015 Pazartesi

PUANTİYELİ BLUZ

                        Cayır cayır yandığımız nemden yapış yapış olduğumuz şu günlerde yeni dikişler yapmakta zorlansamda paylaşmadığım bir sürü dikişim olduğu için şanslıyım. Zaten ülke durumumuz da dikiş dikecek psikolojiye çok uygun değil. Aslında ne yeri ne de zamanı ama vicdanen rahat değilim. 
                        Yazı hazırlıyorsunuz bu konulardan bahsetseniz bir türlü bahsetmeseniz bir türlü... Laylaylom gibi görünmek istemiyorum bir taraftan da bahsetmek istemiyorum... İşte böyle karışık ruh hali içerisindeyim bu sıralar...
                       Bu bluzu dikeli bir aydan fazla var ama daha öncede dediğim gibi yazı hazırlamaya biraz üşeniyordum. Kendime geldim allahtan da haftada bir bari yazı girmeye başladım :)) 

                                  Kumaşı kardeşim kendine bluz dikmek için almış. Artan kumaşı da bana ayırmış sağolsun. Çok sevdim ben kumaşı çok yumuşak bir kumaş. Gerçi kumaş çok fazla model çalışmaya yetecek kadar yoktu ama olsun sıfır maliyetle bluz sahibi oldum :)) Malzemeler de hep evden ;))


                             Sadece kumaşın el verdiğince yani 4 cm. kadar ön ortayı içerden yerleştirdim öndeki bu pat görünümünü elde etmek için. 

                               Yaka ve kol çevresine siyah hazır biye ile temizledim. Öndeki pat üzerine de siyah top düğmelerden diktim.

                           Arkasını da önden biraz daha uzun yaptım popoyu kapatma amaçlı ;)) Bluzun kalıbı buradaki bluz kalıplarıyla aynı. Bu kalıbı gerçekten suyunu çıkarana kadar kullandım. Bir iki tane daha bluz diktim aynı kalıptan :) 
                          Herkese mutlu haberler alacağımız, havanın değil de insan ilişkilerinin sıcak olduğu gerçekten mutlu ve huzurlu bir hafta diliyorum....

                             


26 Temmuz 2015 Pazar

ETKİNLİK ETEĞİM

                       Sevgili Funda Hanım'ın düzenlediği maksi etek dikme etkinliği için diktiğim eteği bitireli çok uzun zaman oldu. Biraz tembellikten biraz da bilgisayarın azizliğinden yayını bir türlü giremedim. 

                      Söz konusu eteğimiz işte budur efendim. İnce kot görünümlü kumaştan diktim.


                        Eteğin tam orta kısmına aldığım bu danteli yerleştirdim. Bu danteli hayatım boyunca unutmayacağım. Bana küçük yerde yaşamanın dezavantajını hep hatırlatacak kendisi. Metresine 5 lira verdim ve içim acıdı :((


                           Takipçilerin dışında kimsenin görmeyeceğini bilsem benim veledin çektiği diğer fotoları da yüklicem ama malesef yükleyemiyorum google da arattınızda afiş gibi çıkıyor. Rezil olurum sonra. Dur annecim, bu taraftan çek, derken anca bu kadar oldu tek fotoyla kalakaldım. Manken istiyorum.

                          Neyse eteğimin belne kalın lastik geçtim. Aslında giymem ben bu tarz etekler ama işte bana da hareket olsun diye dikeyim bari dedim. Ayağıma dolanır bu benim iki adımda bir yere kapaklanırım. Görümcen kapalı olduğu için büyük ihtimal ona veririm. 
                       Bluz : ben diktim
                       Etek : ben diktim
                   Benim gibi Pazar gününü evde geçiren herkese mutlu Pazarlar :))))



22 Temmuz 2015 Çarşamba

YİNE BİR MİM

                     Selamlar hepinize 
                     Sevgili Bahar beni mimlemiş. Daha önce de dediğim gibi normalde cevaplamıyorum mimleri fakat kıramıyacağım bir kaç kişi var tesadüf onlara denk geldi bu mim işi. İnşallah bu son olur.. Baharcım öpüyorum kocaman :))
            HAKKIMDAKİ 11 ŞEY ;
1-EN SEVMEDİĞİN ÖZELLİĞİN
    Fazla açık sözlü oluşum. Karşımdakinin kırılacağını da bilsem hissettiklerimi söylerim .
2-HAYALİNDEKİ MESLEK VE NEDENİ
     Hep modacı olmak istemiştim lisede ve üniversitede moda tasarımı okudum. Kendime modacı oldum ama olsun. Birşeyler tasarlamak oldum olası hoşuma gitmiştir.
3- NEDEN BLOG YAZMAYA BAŞLADIN?
     Hem arşiv hazırlamak amacıyla hem de okuldaki öğrendiğim bilgileri başkalarıyla paylaşmak için blog yazmaya başladım. Daha tam başarılı olamadım bu konuda ama inşallah çalışmaya devam.
4-SANA ŞANS GETİRDİĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜN BİRŞEYİN VAR MI?
    Var oğluşum :))
5-DİYELİM Kİ PİYANGODAN YÜKLÜ BİR PARA ÇIKTI YAPACAĞIN ŞEYLER NELER OLURDU ?
     Bu tarz şans oyunları oynamıyor. Bir kaç kez ufak miktarlarda kazanmışlığım oldu fakat kazandığımın fazlasını kaybedince bana yaramadığını anladığın. Artık kazı kazan bile oynamıyorum ;))
6-MORALİN BOZUKKEN KENDİNİ ŞENLENDİRMEK İÇİN YAPTIĞIN BİR ŞEY VAR MI?
    Moralim bozuksa hasta olurum ben yaaa yatak döşek yatarım. 
7-EN ÇOK GÖRMEK İSTEDİĞİN ŞEHİR ÜLKE ?
    Ben önce kendi ülkemdeki yerleri görmek istiyorum. Çanakkale, assos ve Avşa Adası ilk önceliğim. Yurtdışında ise Yunanistan'ı çok merak ediyorum.
8-ISSIZ ADADA YANINIZA ALMAK İSTEDİĞİNİZ 3 ŞEY
    Eşim ve oğlumdan ayrılmayayın da gerisi  hiç önemli değil .
9-ÖLMEDEN ÖNCE YAPILACAKLAR LİSTENDEKİ 3 MADDE
    Öyle illa yapmalıyım dediğim şeyler yoktur. Zaten aklıma koyduysam yaparım uçuk fikirlere sahip değilim malesef.
10-BİR DALGA OLSAYDINIZ NEREYE VURMAK İSTERDİNİZ ?
      Bomboş bir sahile..
11-BİR UÇURUMUN KENARINDASINIZ VE ATLAYACAKSINIZ, AKLINIZA O AN NE GELİR?
      Ben yüksekten çok korkarım bırak atlamayı yakalşamam bile ..
       

      Ben de cevaplamak isteyen herkesi davet ediyorum...
    

10 Temmuz 2015 Cuma

HANDAN'DAN HEDİYELER


                          Gooogoook bloğunu sahibi sevgili Handan çekiliş düzenlemiş katılmasam olmazdı. Yüzük de çanta da beni benden aldı :)) Katılım şartları için buraya bakabilirsiniz..

6 Temmuz 2015 Pazartesi

YEŞİL KREP BLUZ

                                     Herkese merhabalar 
                             Uzuuuunnn aralar vererek yayın yapıyorum farkındayım ama bu sıralar yazı hazırlamak zor geliyor. Tembellik edip yattığımı sanmayın sakın bir sürü dikilmiş fotoğraflanmayı bekleyen şey var. 

                               Onlardan biri de bu bluz. Dikeli epey oluyor. Hatta bu bluzun kalıbından kendime de iki tane bluz diktim. 


                               Öz ablam gibi sevdiğim birisi için diktim bu bluzu. Kumaşı kız kardeşi Almanya'dan getirmiş krep tarzı bir kumaş. Hatta elimde o kadar çok bekledi ki kumaş ziyan etmeden en iyi şekilde degerlendirmek istedim. Çok kaliteli olduğunu bakarken bile anlayabiliyorsunuz. 


                                Kalıp etkinlik için diktiğim buradaki bluzlarla aynı kalıptan. Sadece kolları biraz ispanyol gibi dursun istedi. Ben de kıyamadım önünü pat gibi çalıştım. Ön parçayı kumaşın katına 2-3 cm. içerden yerleştirdim ve o fazlalık payı diktim. Böylece pat görüntüsü oluştu.


                               Kendisi çok beğendi umarım sizler de beğenirsiniz :)))

                               İnstagramın da buradaki yayınları aksattığı doğrudur. Orada anlık paylaşımlar yapılabildiği için burayı ihmal etmeye başladım. İnşallah çok fazla uzaklaşmadan devam edebilirim paylaşımlarıma ;))) 
                              İnstagramdan takip için buraya
                                             Facebook sayfam için buraya 
                             
                                     Herkese mutlu, huzurlu, sağlıklı ve bol dikişli haftalar....

21 Haziran 2015 Pazar

MAKSİ ETEK DİKME ETKİNLİĞİ


                        Funda Hanım maksi eteklerin güzelliğini daha yakından farkedelim istemiş ve maksi etek dikme etkinliği düzenlemiş. Eee iyi de etmiş ben de katılmasam olmazdı :)) Hadi siz de katılın kii şenlensin ortalık. Ayrıntılar için  lütfen buraya...

19 Haziran 2015 Cuma

MİM : BEN KÜÇÜKKEN...

                    Sevgili Mevlüde Hanımcım beni mimlemiş üzerinden biraz zaman geçti kusura bakmayın ancak fırsat bulabildim.
                    Öncelikle şunu belirtmeliyim ben normalde hiçbir mime cevap vermiyorum. Bu benim için ilk ve son olacak. Bugüne kadar mimlerini cevaplamadığım arkadaşlardan da özür diliyorum kütfen kusura bakmasınlar Mevlüde Hanım benim için çok değerli ve ben de yeri çok farklı birisi. Kendisine de buradan kocamaaan öpücükler...
                     Ben Bursa'nın Karacabey ilçesine bağlı bir köyünde dünyaya gelmişim. Üç kız kardeşiz. Hem anne hem de baba tarafında ilk torunum. Ama baba tarafında 4 erkek çocuğundan sonra kız torun dünyaya gelince dedem biraz buldumcuk olmuş. Açıkçası o vefat edene kadar ( tahminen ben 7-8 yaşlarına geldiğimde ) bildiğiniz prensesler gibi yaşadım. Tabii o vefat edince benim için saat 12 yi geçmiş oldu ;)) Biraz pabuç damda lakmış oldu...
                    Bizim iki numarayla aramda 18 ay var. Ona hamile kaldığını farketmeyen annem beni emzirerek öldürüyormuş neredeyse ama son anda kurtarabilmişim paçatı :))
                    Öyle çok abartılı şekilde yaramaz bir çocuk değildim ama çocuktum neticede benim de var bir iki vukuatım :)) Bir gün yüksekçe bir duvardan yere atlamıştım ve dizimi çeneme çarpmıştım. Tam bir hafta ağzımı açıp yemek yiyememiştim. 
                    Okulda başarılı bir öğrenciydim ne yalan söyliyeyim ;)) Söylemesi ayıptır derecelerim bile vardır yanii ;))
                    Çok çabuk hastalanan bir bünyem vardı özellikle bronşitten uzun yıllar kurtulamamıştım. Ama öyle durmadan doktora da götürülmezdik evde ki balla karabiberle bitkilerle iyileştirilirdik.
                    
                    Ortaokuldan sonra liseyi okumak için evden ayrılınca bir daha da eve dönüşüm olmadı. Lise , üniversite derken evlendim..
                    Çocuk olmak güzel şeydi keşke hep öyle kalabilseydim :))

13 Mayıs 2015 Çarşamba

OVERLOK MAKİNASI


                            Geçen sefer A101 e geldiğin kaçırmıştım overlok makinasını ama bu sefer sabahın köründe kalktım gittim aldım. Eee dikiş aşkı yapacak bişi yok :))
                             Bence dikişin olmazsa olmazı bu makina özellikle de penye dikişi için. Her ne kadar dikiş makinalarında esnek kumaş dikişi özelliği olsa da sonuçta bir overlok değiller.

                                   Şimdiye kadar hiç ev tipi overlok kullanmamıştım. Pratik rahat bir kullanımı var. Tek farkı sanayi tipi gibi seri değil. Ayrıca sanayi makinasına göre bir daha fazla sesi var. Yok şikayetçi değilim canımm olsun o kadar ;))

                              Üzerinde renkli iplik takma kılavuzu da var e daha ne olsun :)) Şimdilik küçük kumaş parçalarına denemeler yapıyorum daha birşey dikmedim yani. 

                              İlk dikişi bu batik desenli penyeyle yapayım diyorum. Oğluma ve kendime bir t-shirt dikeceğim. Anne-oğul kombini olacak.
                              Artık ne zaman olur bilemem. Dikip paylaşmadığım o kadar çok dikiş var ki fırsat bulup fotoğraf çektirirsem yayınlanacaklar inşallah.. 
                           Boll dikişli, güneşli, sağlıklı günler diliyorum hepinize...

4 Mayıs 2015 Pazartesi

ÇEKİLİŞ SONUCU

                           Çok güzel bir hafta başından herkese merhabalar;
                         Kusura bakmayın çekilişin sonucunu biraz geçiktirdim. Anneannemi kaybettim cenazedeydim o yüzden biraz aksadı. Hepinizden tekrar özür diliyorum.
                         Pratik dikiş ve dikiş okulu sayılarını bulamadım o yüzden mayıs sayısını göndericem kazanan arkadaşa.
                         Gelelim çekilişin sonucuna. 13 kişi katılmış çekilişe hepinize çok teşekkür ediyorum.

                                 10. yorumu bırakan arkadaşımız kazanmış.


                               Sevgili aysegüllnill tebrik ediyorum. Lütfen mailine bakar mısın. 

                                Eğer haftasonuna kadar arkadaşımızdan ses çıkmazsa başka bir  arkadaşımızı seçmek zorunda kalıcam.
                               Dikilen ve sizinle paylaşılmayı bekleyen o kadar çok şey var ki fırsat bulamadım bir türlü. Umarım bu haftadan sonra tek tek hepsini göstericem.
                               Herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu ve booll dikişli bir hafta diliyorum...

15 Nisan 2015 Çarşamba

KENDİNİ CHANEL ZANNEDEN MONTUMSU CEKET

                      DİKKAT!!! BU YAZI AŞIRI DERECEDE GÖZ ESTETİĞİNİ BOZAN GÖRSEL İÇERMEKTEDİR. LÜTFEN BİLGİSAYARINIZIN AYARLARIYLA OYNAMAYIN. GÖZLÜK TAKIN :)))
                       Chanel'in kemikleri sızlayacak vallahi yaaa zaten yaşasaydı eminim mahkemelik olurduk naptın benim tasarımlarıma diye :)) Neyse gelelim söz konusu cekete.  Boyumdan büyük bir işe kalkışıp dikişdersi bloğunun sahibesinin düzenlediği ceket dikelim etkinliğine katıldım. İyi halt ettim. İki buçuk ayda zor bitirdim. Kumaş resmen iğrenç birşeydi. Zaten hevesimi de kaçıran ilk başta bu oldu.

                                 Söz konusu ceket ve kumaşım bu. Kumaş sözüm ona buklet ama beni mahvetti. Atıyor, üzerine çizdiğim sabun çizgilerini bildiğin yutuyor. Sonra otur kör olana kadar bak artık nerden çizdim diye :) 

                                 Bir heves aldım kumaşı eve geldim yıkamayı bile beklemeden yerleştirip kalıbı kesiverdim. İyiki yıkamamışım yoksa kumaş diye birşey kalmazdı ortada ;) Biraz kısa bir model olsun istedim ama bu fazla kısa oldu. Baktım olacak gibi değil bitmesi lazım bu ceketin malum etkinlik. Ceketin etek ucuna geniş bant gibi bir parça ekledim. Oldu mu sefer mont havası...

                        Arkasında bir potluk anladım bir türlü yaaa kalıba sadık kaldım ama sonuç istediğim gibi olmadı işte :((Çok iğrenç bir görüntüye sahip. Şimdi kumaşıma mı yanayım emeğime mi biledim. Eeee neyime benim chanel ceket anacım. 


                              Sonuç hüsraannn ne yapayım ben bu ceketi şimdi yaaa :(( İnstagramdan takip edenler bilir biz bu chanel ceketlerle olay yarattık anacım. Benim, myhobbyworld ve dikişdersinin elinde sürünen ceketler ya da ağlayan chaneller diye haberler çıkarsak şaşırmayın derim. Onların ceketler harika oldu ama benimki felaket .. 

                             Neyse hep güzel sonuçlarla çıkacak değiliz ya karşınıza olmayanları da koymak lazım buraya :)
                         fotolardaki göbüş kirliliği içinde hepinizden özür dilerim malum kıştan çıkıyoruz yedik yedik yattık ;))
                      HEPİNİZE SAĞLIKLI, HUZURLU, MUTLU VE BOL DİKİŞLİ GÜNLER DİLİYORUM..........



9 Nisan 2015 Perşembe

GELMEYEN BAHAR ÇEKİLİŞİ

                           Herkese Selamlarr
                       Benim için çok zor ve hastalıklı geçen bir dönemi atlattım. Artık geri dönebilirim :)) Bu dönemde tembelliğin dibine vurdum anacım yaaa. Gribe bir yakalandım sonrasında çıkmayan hastalık kalmadı bende. Aylardan beri ilaçları içip içip uyuyorum malesef. Arada yaptığım şeyler yok değil ama her diktiğim gümlerce elimde süründü. Hele bir chanel ceket var kiii artık görmekten midem bulanır hale geldi ;))
                      Neyse gelelim asıl konumuza. Geri dönüşümü ve baharı bir çekilişle kutlayayım dedi. Ama baharın geleceği yok olsun çekiliş bitene kadar belki fikir değiştirip gelir ne dersiniz ?

                               Bu üç dergiyi siz takipçilerime hediye etmek istiyorum. Burda dergisi Nisan sayısı, Crezion dergisi Mart- Mayıs sayısı ve yine Crezion dergisi Aralık- Şubat sayısı. Bulabilirsem Burda pratik dikiş ve dikiş okulu sayılarını da eklicem. Henüz bulamadım bulamazsam artık kusura bakmazsınız değil mi ?
     

                             Crezion dergisinin Aralık- Şubat sayısının içeriği

                 Crezion dergisi Mart- Mayıs sayısı içeriği

                    Burda dergisi Nisan sayısı içeriği
                  
                    Gelelim şartlara;
* gfc den bloğumu takip etmeniz
*en üstteki resimle birlikte bloğunuzda ya da g+ da duyurmanız
*bu yayının altına linkiyle birlikte yayınınızı belirtmeniz bir de mail adresi bırakırsanız süper olur ;))
 * son katılım tarihi 30 Nisan                
                                Kargo bana ait, yurtdışı gönderimi yapmıyorum ve adsız yorumları değerlendirmiyorum. En azından yorumun yanına adınızı belirtirseniz sevinirim.
                     Dediğim gibi bulabilirsem diğer dergileri de eklicem bilgilendiririm. 
                     HERKESE BOL ŞANS!!!!!
             


                       

20 Şubat 2015 Cuma

KEÇE NAZARLIK KAPI SÜSÜ VE BEBEK ŞEKERİ


                    Bizim oğluşumuz oldu daha doğrusu eltimin. Çok fazla detaylı fotoğraf çekememişim ama bebeğe keçeden kapı süsü ve mevlid şekeri hazırladım. yukarıdaki resim kapı süsü için nazar boncuğu. İçini elyafla doldurdum ben ce çok şık oldu. Aslında erkek bebeklere en çok nazar boncuğu temalı aksesuarları çok yakıştırıyorum.

                     Kapı süsü için hazırladığım nazar boncuğunun bütün parçalarını elimde tek tek diktim. Malesef kapı süsünün fotoğrafını yükleyemedim bloğa nedense açmıyor :(((

                    Gelelim bebek şekerine.. Kapı süsüyle uyumlu olsun dedik ve onu da nazar boncuğundan yaptık. Keçeden yuvarlak olarak kestiğim parçaları silikon tabancasıyla birbirlerine tutturdum. Arkasında da yine mavi renkten bir parça daha var iki parçanın arasına çöp şiş olarak marketlerde satılan çubuklardan koydum.

                         Bebek mavi tülden yuvarlak olarak kestiğim parçaların içine badem şekeri koyup bapladım.

                        Şekerleri de keçe nazarlıkların arkasına yine silikon tabancasıyla yapıştırdım.

                       Beyaz kurdeladan minik fiyonklar yapıp yapıştırdım. Ayrıca bilgisayarın Exel programında bebişimiz doğum tarihini ve adını da hazırlayıp çıktı aldım. Bu minik kağıtları da tüllere tutturdum.

                        İşte böyle ben 55 tane kadar hazırladım. Bu sıralar dikişle pek aram yok. Ben de böyle keçeyle oyalanayım dedim. Bence çok hoş. İnşallah bir daha yayını etek etkinliği için yapıcam. Umarım...
                      Herkese musnutlu, sağlıklı , huzurlu, bol dikişli ve hatta bol güneşli haftasonları diliyorum :)))
               






9 Ocak 2015 Cuma

CEKET DİKELİM ETKİNLİĞİ


                            Dikiş Dersi bloğunun sahibesi dikiş etkinliği düzenliyor. Amaç Chanel ceket dikmek. Katılmayı çok istiyorum bakalım sonuca kadar ulaşabilecekmiyim :)) Katılmak isterseniz lütfen tık tık..

ETKİNLİK BLUZUM

                        Selamlarrr !!!!!                         Biliyorum biliyorum arayı fazla açtığımın farkındayım ama yapacak bir şey ...