9 Nisan 2015 Perşembe

GELMEYEN BAHAR ÇEKİLİŞİ

                           Herkese Selamlarr
                       Benim için çok zor ve hastalıklı geçen bir dönemi atlattım. Artık geri dönebilirim :)) Bu dönemde tembelliğin dibine vurdum anacım yaaa. Gribe bir yakalandım sonrasında çıkmayan hastalık kalmadı bende. Aylardan beri ilaçları içip içip uyuyorum malesef. Arada yaptığım şeyler yok değil ama her diktiğim gümlerce elimde süründü. Hele bir chanel ceket var kiii artık görmekten midem bulanır hale geldi ;))
                      Neyse gelelim asıl konumuza. Geri dönüşümü ve baharı bir çekilişle kutlayayım dedi. Ama baharın geleceği yok olsun çekiliş bitene kadar belki fikir değiştirip gelir ne dersiniz ?

                               Bu üç dergiyi siz takipçilerime hediye etmek istiyorum. Burda dergisi Nisan sayısı, Crezion dergisi Mart- Mayıs sayısı ve yine Crezion dergisi Aralık- Şubat sayısı. Bulabilirsem Burda pratik dikiş ve dikiş okulu sayılarını da eklicem. Henüz bulamadım bulamazsam artık kusura bakmazsınız değil mi ?
     

                             Crezion dergisinin Aralık- Şubat sayısının içeriği

                 Crezion dergisi Mart- Mayıs sayısı içeriği

                    Burda dergisi Nisan sayısı içeriği
                  
                    Gelelim şartlara;
* gfc den bloğumu takip etmeniz
*en üstteki resimle birlikte bloğunuzda ya da g+ da duyurmanız
*bu yayının altına linkiyle birlikte yayınınızı belirtmeniz bir de mail adresi bırakırsanız süper olur ;))
 * son katılım tarihi 30 Nisan                
                                Kargo bana ait, yurtdışı gönderimi yapmıyorum ve adsız yorumları değerlendirmiyorum. En azından yorumun yanına adınızı belirtirseniz sevinirim.
                     Dediğim gibi bulabilirsem diğer dergileri de eklicem bilgilendiririm. 
                     HERKESE BOL ŞANS!!!!!
             


                       

17 yorum:

  1. ooooo bir dondum pir dondum diyorsun yani:)) Aramizda gormek yetiyor. Hosgeldiiinnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk :)) İnşallah bir daha gitmem ;)

      Sil
  2. Vay süpermis hediyeler normalde pek katilmam ama arkadasimn cekilisine katlmamak olmaz paylasiyorum hemen🙋🙋

    YanıtlaSil
  3. Ayyy bana çıksınnn inşallahh:):):)

    Gfc'den ve G+ da Küçük Kaşif olarak takipteyim.

    G+ da paylaştım:https://plus.google.com/+K%C3%BC%C3%A7%C3%BCkKa%C5%9Fifzeynep/posts/K5TLj4F5kwr

    nurgulyrk@gmail.com
    Nurgül Yörük

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. G+ra aylin akşinqizi,gfcden aynur yusif olatak zaten takipteydim. Blogumdan duyurup da linki atıcam.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba en sevdiğim kitaplar ve kumaşlar bu etkinliği görünce bende şansımı deneyeyim dedim... sevgiler
    http://hobimanik.blogspot.com/2015/04/hediye-cekilisi_10.html

    YanıtlaSil
  7. Google sayfamda çekilişi paylaştım ben gulserenozkursun@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Google+ dan paylaştım canım dergilere talibim :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba
    gfc: prhn ve google + : perihan i
    paylaştım: https://plus.google.com/u/0/115182211959093564307/posts/HNkToUL4R5k
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. GFC ve G+ dan takipçinizim Nilgün Aydın olarak.
    Paylaştım: https://plus.google.com/+nilg%C3%BCnayd%C4%B1ntasar%C4%B1m/posts/VqPR9dZy9u9
    mail adresim: ozen64@yahoo.com

    YanıtlaSil
  11. Merhabaa :)
    g+ ve gfc : aysegullnill
    https://plus.google.com/113739362108345324211/posts/j7vGDg2A3xY
    koltukkanepe_60@hotmail.com
    SEVGİLERLE

    YanıtlaSil
  12. Merhaba
    gfc: pervin ve g+ :pervin e
    https://plus.google.com/u/0/109058765473354153892/posts/VT8HxCagLrZ
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  13. merhaba:)
    gfc ve g+da nestinemaa ff olarak takipteyim.
    g+ da paylaştım:https://plus.google.com/109128670289290616995/posts/SiHFpuBV5TK
    mail:calikekin@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. merhaba bloğunuzu Gamze Çelik adıyla izliyorum g+ da paylaştım linki=https://plus.google.com/u/0/106697421553065565205/posts
    mail adresim gamzecelik880@gmail.com

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...