7 Haziran 2017 Çarşamba

ETKİNLİK BLUZUM

                        Selamlarrr !!!!!
                        Biliyorum biliyorum arayı fazla açtığımın farkındayım ama yapacak bir şey yok dersler, ödevler, sınavlar derken ipin ucu kaçıyor malesef. Fakaattt boş durmuyorum dikiyorum ama fotoğraflama sıkıntım olduğu için yayın giremiyorum :(((
                         Söz konusu bluzuma gelecek olursam çok sevdiğim arkadaşım Türkan'ımın instagramda düzenlediği #jeançıkarıyorum etkinliği için diktim. Adından da anlaşılacağı üzere jean (kot) kumaşla bir şeyler dikmekti amaç. Ben de bu etkinliğe bir bluz ve bir çantayla katıldım. Kendisinin instagram hesabına buradan ulaşabilirsiniz...

                              Modelin dergideki orijinal hali bu. Ben bu modeli jean kumaşla diktim.


                              Burda dergisiMayıs sayısı 110 numaralı model. Çok geniş bir kalıp gibi görünse de önündeki bağlama esprisi modelin tam oturmasını sağlıyor. Kalıp sorunsuz güzel bir kalıp şiddetle tavsiye ediyorum ;))

                              Gelelim benim harika fotoğrafıma :)) Evdeki atarlı ergenden bir şey istemeye gör eline düştün ya burnundan getirir. Belki 20 poz fotonun arasında işe yarar sadece bir tane foto var. Onda da ağzım yüzüm başka bir havada malesef ;)) O yüzden kafamı kesip öyle paylaşıcam :))

                                  Ehhh artık bu fotoğrafla idare ediceksiniz ;)) En yakın zamanda ya bir manken almalıyım ya tripot ya da evdekileri fotoğrafçılık kursuna göndermeliyim :))

                                  İnşallah arayı fazla açmadan en yakın zamanda bu etkinlik için diktiğim çantayla tekrar görüşürüz.
                                Herkese boollll sağlıklı, huzurlu, mutlu bollll dikişli günler diliyorum.....
                                  

                                 instagram hesabım için buraya....

8 yorum:

  1. Bluz sahane olmus ama fotografta is yok:)))
    Ahh o ergenler daha dogrusu ah bu erkekler. 60 pozda cekseler icinden ancak 2 tane cikar buraya koymalik:))
    (bkz; kendimden biliyorum)
    Hadi cantayida bekliyorum burada.
    Telefonun arka camerasini ac, arkaya bir ayna koy, 10sn,ye ayarla, ver pozunu:)) ben oyle yapiyorum artik:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz blog yazanların en büyük sıkıntısı fotoğraf sanırım yine kendi işimizi kendimiz halledicez sanırım ;)) Senin fikrini de denicem şekerim :)))

      Sil
  2. Çok güzel olmuş elinize sağlık. Tam da bir bluz dikmek isteyip de model araştırma aşamasındaydım:)) Derginin bu sayısı da var. Tek düşüncem kumaşım poplin, bu modele uygun mu sizce? Arzu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Arzu Hanım beğenmenize çok sevindim :)) Bu modelin dergideki hali poplin kumaşla dikilmişti zaten. Poplin, keten, ince kot ve gömlekli kumaşlar bu model için ideal. Diktikten sonra fotoğrafını mail adresime gönderirseniz sevinirim sonucu merak ediyorum. Kolay gelsin size ;)))

      Sil
  3. Ellerinize emeginize saglik :-)))
    Haha bende fotograf konusunda dertliydimm. Kendi kendime cekemiyorum, yere koyuyorum tuhaf duruyor, en son kapinin ustune civi gibi birsey koydum askiyla asip cekiyordum. Taaa ki mankenim olana kadar. Cok sukurr o dertten kurtuldum . Cok pratik tavsiye ederim bir manken :-)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlız olmadığımı bilmek güzel ;)) En yakın zamanda ben de bir manken alacağım mutlaka ;)) Teşekkürler :))

      Sil
  4. Çok güzel olmuş, güle güle giy:)) Seninle hep aynı modellere takılıyoruz bu ara :) Bunu da dikesim vardı benim, belki bu haftasonu ;) Fotoğraf konusunda da Mevlüde'ye katılıyorum. Ekstra olarak bir tripod öneriyorum, ben öyle yapıyorum. Cep telefonunu tripoda oturtmak için minik bi aparat var, ondan da alırsan, kim tutar seni ;)

    YanıtlaSil
  5. Ahh ah Aycanım bende arayı çokk açtım inş. kışa bloglara yoğunlaşırız bu arada bluzun yakıyor yaza banada dikmek nasip olsun:)

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...