21 Mart 2017 Salı

PAZEN ETKİNLİĞİ

                              Güzel güneşli bir bahar gününden selamlar;
                           Havanın güzel olması benim hasta olmama engel değil dedim ve uzun zamandır olmadığım kadar hasta olmayı başardım ;))) Bugün 6. gün ve ben yatal döşek yatıyorum malesef.
                           Hastalanmadan önce sevgili Gonca bir etkinlik düzenlemişti. #pazenlerefısıldayankadınlar etiketiyle instagramda bulabileceğiniz bu etkinlik için bir etek dikmeye karar vermiştim. Sonraları keşke ceket dikseydim diye düşünsem de şimdi iyi ki etek dikmişim diyorum. Zira bu kafayla asla o ceketi bitiremezdim ;))
                         Pazeni ilk defa kullandım ve sevdim mi tam emin değilim aslında ceket dikseydim kendisinden hoşlanabilirdim sanırım. Gelelim pazen eteğimize..

                             Ağzım yüzüm hastalıktan kaydığı için yüzümü almadım fotoğrafta. Burda dergisi 2014 yılı Eylül sayısındaki 104 nolu eteği çalıştım. Kalçadan aşağısı volanlı bir model.

                            Etek ucuna ve volanın olduğu kısma kumaşın içindeki menekşelerin renginde sutaşıyla süsledim. Etek bastırma teğeli denen teğelle ( okulda hocalarımız sarhoş bacağı derlerdi bu teğele eskiler bilir) tutturdum. Güzel bir görüntü oldu bence. 
                            Diğer pazenleri görmek isterseniz sizi Gonca'nın bloguna alalım. O kadar güzel şahaser denilebilecek şeyler dikmişler ki kıskanmadım dersem yalan olur ;)))
                            Güzel güneşli bir hafta olsun hastalıklar da bitsin artık yaaa :)) En kısa zamanda görüşmek üzere....
                            





15 yorum:

  1. 2 de 2 :)))) Nihayet dondunuz. Anlasilan etkinlikler cok faydali:)) Bu sayede buralar senleniyor:)) Etegin cok guzel olmus. Gunesi gonderdim ama hasta olman icin degildi :(( Cok gecmis olsun. Dikkat et diyecegim ama gelene git demek huyumuz degil:)) En azindan hos tutma da biran once gitsin:))
    O sarhosu tanidim. Annem yapardi. Cok hos bir goruntu vermis, bayildim. Ellerine saglik hayatim. Guzel gunlerde kullan. Iyilesince birde ceket bekliyoruz o halde:)) Opuldun en kocamanindan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hiç hoş tutmuyorum ama çabuk gideceğe benzemiyor canım yaaa :(( Ceket işi ancak son bahara kalır malum abiye dikeceğim daha süper bir projeyle geliyorum tabi iyileşince ;))

      Sil
  2. Şekerim öncelikle geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Eteğin çok tatlı, şirin bir etek olmuş. Bence sevip bağrına basmalısın. Cekette diker sonra bol bol seversin. Güzel günlerde sağlıkla giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım beğenmene sevindim :))

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun öncelikle :(
    Etek harika olmuş. Bu kalıbı ben de geçen seneki etkinlikte dikmiştim. Gerçi tam olarak kalıbı kullanmış değilim, sadece daire ölçülerini kullanmıştım kalıbın:)
    Sutaşı detayına da bayıldım, sutaşı sevmememe rağmen edinip deneyeceğim en kısa zamanda :)
    Güle güle giy, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçecim çok teşekkürler beğenmene sevindim. Ben pazene en çok sutaşını yakıştırıyorum bence de mutlaka dene ;))

      Sil
  5. Nurcan hanımcığım,elinize sağlık,gayet şık olmuş,Belki giydikçe seversiniz pazeni,çok yakışmış size 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon yahu,ben niye Nurcan yazmışım anlamadım,Aycan hanımcığım,kusura bakmayın,tekrar elinize sağlık.Eteği kullanmayacaksanız,benim bu tarafa doğru yollayın,ben giyerim,çok beğendim çünkü 🤗

      Sil
    2. Hiç önemli değil olur öyle arada insan dalar ;)) Eğer sahip çıkan olmasaydı seve seve gönderirdim :))

      Sil
  6. Pazenden etek benimde dikmem lazım sıcacık ohh misss birde boll süslü:)))seninde sutaşın pek bii yakışmış sağlıcakla giyesin tatlım bu arada çok geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sutaşını seviyorum ben pazene de çok yakıştırıyorum ;))

      Sil
  7. Canım çok güzel olmuş eteğin hasta hasta iyi bitirebilmişsin. Ellerine saglık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım bitti çok şükür ;))

      Sil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...