3 Mayıs 2013 Cuma

             Merhaba arkadaşlar.....
             Bu sefer son örgü ceketimi yayınlıyorum. Artık havalar iyice ısındı ve örgü örülmüyor. Tanem'e biraz ara veriyoruz. Kendimize çalışmaya başlıyoruz. Kışlıkları kaldırıp yazlıkları çıkarırken farkettim ki hiç bişeyim kalmamış. bu gün gidip biraz kumaş aldım. Bir tane elbiselik, bir tane de kapri için aldım. Bakalım ne zaman yapacağım. Bu arada Tanem'in annesine de hamilelik elbisesi yapıcaz. Onlarıda yayınlarım umarım. Şimdi gelelim ceketeeeeee..
Bu da işlemenin yakından görünüşü
Aslında dümdüz bir ceket. Yakadan başlanıp örülüyor. Bütün esprisi işlemesi.
Nası olmuş ama beğendiniz mi?
Fotolar için kusura bakmayın bir türlü yerleştiremiyorum hep kayıyor. Napalım artık. Bir fikri olan varsa paylaşsın lütfen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...