18 Mayıs 2013 Cumartesi

Kapri kestim

                  Selam herkese
                  Akşam otururken canım sıkıldı ve kapri pantolon keseyim dedim. Bu modeli daha öncede denemiştim. Rahat ve kullanışlı. 2007 Burda Nisan sayısında var model.Beyaz elastik ketenden yapıcam. Oyüzden bol teğel almak zorunda kaldım. Bakalım ne zaman biter. Hadi bana kolay gelsin.....


                                                            Ön ve arka


                                                                       Modelimiz bu




              

Cepler










     




2 yorum:

  1. Model çok şıkmış. Keşke bende becerebilsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıbı bire bir uyguluyorum. Aslında çok basit sadece zaman gerekli. Yapabilirsiniz bence biraz cesaret :)

      Sil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...