1 Mayıs 2013 Çarşamba

         Merhabalar;
          Yine Tanem'in bir cicisiyle karşınızdayım.Bu sıralar küçük hanıma çalışıyoruz. Çünkü bizide bir heves aldı ki sormayın :) Kız olacağını duyduğumuzdan beri hiçbiryere sığamıyoruz.Bir doğsun meşhur edeceğim onu (babası duymasın) :).
            Şimdi küçük hanıma yaptığım boleroyu yayınlıyorum. Kusura bakmayın resimlerde bazı hatalar olabilir. Çünkü yayınlarken sorun yaşıyorum. Alışamadım daha :)). 
Bu boleroya uyguladığım model. Burda örgü dergisinin çok eski bir sayısı.Resim yazısı ekle

İşte bu da küçük hanımın bolerosu..
Bu da örgü işaretlerinin açıklaması...Yapılışını da eklemek isterdim ama bu kadarını bile yaptığıma şükrediyorum. Umarım başarılı olmuşumdur. Eğer eksik bişiler görürseniz lütfen söyleyin. SAolsunlar Şenay hanım ve Esma hanım uyardılar beni. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.Şimdilik hoşçakalın ve kendinize iyi davranın....
Resim yazısı ekle

6 yorum:

  1. Çok cici olmuş ellerinize sağlık. Bloğunuzda hayırlı uğurlu olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Ayyyyyyy hamilesin demek ve kızın olacakkkkkkkk ayyyyy sağlıkla doğsun sağlıkla kucağına al inşallahhhhh :)
    Kız annesi olmak bambaşka hele bir de dikiş biliyorsan çünkü kızlar için sınır yok, o arada geliştir kendini bak demedi deme yoksa her gördüğünü almaya kalksan ne servetler dayanır ne can :) Sen de dikmek isteyeceksin ve diktikçe de kendinle gurur duyacaksın, yavaaaşşşş yavaş başla canım pratiklere, kes biç at kumaşları belkide ama yap :)
    Bolero da çok cici benim örgüyle ve yünlerle tüylü şeylerle aram iyi değil alerjim dolayısıyla fakat kızına yaptığın belli, pembiş pembişşşşşş çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımın içi güzel dileklerin için saolasın ama maalesef bana değil. Çok sevdiğim arkadaşım Songül'ümün bebeği olacak. Keşke bana olsaydı ama üzgünüm. Öyle düşündürdüysem kusura bakma özür dilerim daha önceki yazımda söylediğimi sanıyorum. Olsun bu demek ki 2. kız olacak inşaallah.

      Sil
  3. Kac disle baslamam lazim kol sayisi ve beden sayisini soylerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda fotoğraflarını çekip bloga yükleyeyim şu an bilmiyorum dergiyi bulmam lazım. Lütfen takipte kalın..

      Sil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...