3 Ekim 2013 Perşembe

JARSE ELBİSE

                             Merhabalar ;
                             Çok yakın bir arkadaşıma haftasonu gideceği düğün için bir elbise diktim ve sizlerle paylaşmak istedim....

                                 Kumaş ipek jarse. Çok sevdim bu kumaşı, dikimi süper.


                                   Elbisenin arka detayı çok hoşuma gitti. Aynı modelden kendime de yapacağım. Kalıp 6/2012 burdasından 109 nolu model. Biraz değiştirdim kalıbı. Ön yakayı kapattım, astar kullanmadım ve yaka- kol çevresine biye çevirdim.

                                   Sonuş bu işte. Aslında kendisi poz vermek istemedi benim zorumla çekildi bu fotolar. Ne düşündüğünüzü merak ediyorum yorum yazarsanız sevinirim.
                                     Görüşmek üzere :))

16 yorum:

  1. model çok güzel görünüyor, rengide güzelmiş. eline sağlık.
    ben jarseyi dikerken çok zorlandım özellikle de kenarlara zigzag yaparken hep toplanıyor garip bir kumaş.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handecim :) Aslında beni hiç zorlamadı ve çok kolay diktim..

      Sil
  2. Çok şık olmuş, rengine bayıldım zaten. Arka detay konusunda katılıyorum çok yakışmış. Ne yalan söyleyeyim ipek jarse beni de zorluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nebihan Hanım. İnanınki çok rahat diktim..

      Sil
  3. Rengini özellikle beğendim Aycancım ve ço güzel bir dikiş olmuş, görüntü süper harikasın :) Kendine de dik elbette sen kaptın bu işi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ablacım. Mesleğim bu zaten :)

      Sil
  4. rengi çok güzel çokda yakışmış :)

    YanıtlaSil
  5. Aycan hanım çok güzel dikmişsiniz :) elerine sağlık ,rengine bayıldım:))

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir model ellerinize sağlık mutlaka her kadının dolabında olması gereken klasik bir model renk cesur iyi günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sakibe Hanım. Evet bende yapıcam dolabıma koyucam...

      Sil
  7. merhaba iadei ziyarete geldim:)elbise çok hoş olmuş rengi daha da hoş bayıldım.Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Süper olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...