26 Eylül 2013 Perşembe

OĞLUŞUMA ŞORT


                                 Oğluşum 3 gündür hasta evde yatıyor. Hem onu mutlu etmek hemde okula giderken giymesi için şort diktim. Hep 'Anne bana birşey yapmıyosun 'deyip duruyordu. Fırsat bu fırsat ben de yapayım dedim.

 
                                 Kendi şortlarından birini kalıp olarak kullandım. Beline lastik diktim. Zaten çocuk şortu olduğu için yarım saate bitti. O kadar sevindi ki anlatamam. 

                                     3 gündür onunla birlikte bende hastayım. Sanki ilk defa hastalanıyormuş da ben hiç birşey bilmiyormuşum gibi hissediyorum. Ne yapacağımı nasıl bakacağımı şaşırıyorum. Herşey sil baştan başlıyor. 
                                     Yüce Rabbim daha beterinden korusun hepimizin çocuklarını......


6 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Rabbim şifa versin. Bu kadar büyük bir oğlun olduğunu tahmin etmemiştim. Anne olarak inceciksin maşallah. Bu arada şortunu da güle güle kullansın küçük bey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yelda Hanım :) 10 yaşında ama hala küçücük o benim için :))

      Sil
  2. Oğlunuza geçmiş olsun Aycan hanım .. Şortuda pek yakışmış sağlık ile giyer inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, şimdi daha iyi çok şükür :))

      Sil
  3. ayyy ne güzel güle güle giysin paşa :) ve tabi çok geçmişler olsun çocuk söz konusu olunca insanın dünyası değişiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Handecim çok haklısın. Güzel yorumun içinde çok teşekkür ederim :))

      Sil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...