25 Eylül 2013 Çarşamba

BİR GÖMLEK


                                    Biraz dinlenicem dedim ama kumaşları gördükçe içim kıpır kıpır oluyor :) İşte bir gömlekle karşınızdayım.

                                    Metresini 1 TL'ye aldığım kumaşlardan biri. Likralı ve pamuklu. Fotoğraflar çok düzgün çıkmamış kusura bakmayın, oğluşum çekti. 

                               10/2012 Burda dergisinden 115 Nolu model. Ama ben model üzerinde değişiklikler yaptım. Arka ortayı kumaş katında kestim, Robaları birleştirip kestim ve arkaya pens koydum. Kalıp bu ama sanırım model komple değişti.
                                 Bakalım sizler ne düşünüyorsunuz. Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle.
                              HEPİNİZE MUTLU GÜNLER :))


6 yorum:

  1. Aycan hanım gömleğiniz çok güzel olmuş bende kalıplaplarda değişiklik yapmayı seviyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Evet kalıpla oynamadan olmuyor zaten.

      Sil
  2. Ellerinize sağlık ben beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. yine hazırmış gibi harika dikiş, güle güle kullanın Aycan

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...