30 Ekim 2013 Çarşamba

DANTEL BLUZ

                          Herkese selamlar ; 
                           Bayram tatili bana yaradı. Dinlenmişliğin tadını çıkarıyorum ve hiç birşey yapmak istemiyorum. Miskinlikten demiyorum da tatile bahane buluyorum işte :)
                          Bayram öncesi diktiğim ve dün gece bitirebildiğim dantel bluzu sizlerle paylaşmak istedim. Fotoğrafçım okulda olduğu için kendim çektim kusura bakmayın. Oğluşumun çektiklerini beğenmiyordum ama bugün onlara bile muhtaç kaldım :))

                             Bursa'dan geçen baharda aldığım ince triko bluzumu kalıp olarak kullandım.


                               İşte fotoğrafçı oğluşumu aradığım anlar :)


                               Bluzun önü kısa arkası uzun orijinalide öyleydi ve çok kullanışlı olduğu için ben de öyle yaptım.


                               Kalıp olarak kullandığım bluzda kolları kendi kumaşındandı. Ama her tarafa dantel koyarsam hoş olmuyacağını düşündüm ve penye kullandım. Hem yakada hemde kollarda penye kumaş var.


                            Yakadaki bant 2 cm. genişliğinde.


                                Bu tazr şeyleri ben çok beğeniyorum ve severek giyiyorum. Bakalım siz beğenecek misiz ? Hadi pamuk eller klavyeye :))

26 yorum:

  1. 3.hobı etkınlıgınde sızı de aramızda gormek ısterız
    sevgıler
    muge
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/10/3hobi-etkinligini-baslatyorumkimler.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mutlaka katılıcam :)

      Sil
    2. tesekkurler katılımınız ıcın, blogunuzda yer verırısenız daha cok yenı hobısevere ulasabilriz. sevgıler

      Sil
    3. Vermezmiyim Müge Hanım. İlk postta bilgileri paylaşıcam :))

      Sil
  2. çok gzl olmuşş :))) aynı kumaştan bendede var bende siyah penyeyle birlikte kullanmıştım:)))
    buradan görebilirsiniz ...
    http://dikisvediy.blogspot.com/2013/10/reglan-kol.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hemen bakıyorum :))

      Sil
  3. Çok güzel olmuş arka uzunluk tam kararında olmuş Aycan Hanım:)))

    YanıtlaSil
  4. ne kadarda şık olmuş güle güle giyinin

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş canım. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş Aycan Hanim , cok beğendim , zaten danteller , fileler ve tül kumaslar cok hoşuma gider , güle güle giyin , sevgiler , selamlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün Hanım bende seviyorum danteli :)

      Sil
  7. Çok şık olmuş, tamamen dantel olmaması da güzel olmuş bence. Yaka bandının dikişi muazzam olmuş eline sağlık, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nebihan Hanım :) Beğenmenize sevindim....

      Sil
  8. Bence çok hoş olmuş. Profosyonelce yani. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  9. Aycan hanım , bana yaptığınız yorumu yanlışlıkla sildim .Sabah yayınla derken ekran kaydı ve sil yaptım , geri alamıyorum , yoksa cok sevmiştim yorumu , kusura bakmayın , selamlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil Nilgün Hanım nasılsa hep buradayız sizde güzel işler yapınca öyle yine yazarım :)))

      Sil
  10. dantele bayılıyorum ellerine sağlık çokta güzel olmuş

    YanıtlaSil
  11. aaa bu yazınızı yeni görüyorum! harika bir fikir! çok güzel olmuş. ben de yapmalıyım mutlaka :)))

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...