4 Kasım 2013 Pazartesi

BEBEK TAKIMI VE ETKİNLİK DUYURUSU....

                     Merhabalar;
                   Sizlere önce bir etkinlik duyurusu yapmak istiyorum. O bir anne blogunda 3. hobi etkinliği var. Daha önce sonuna yetişmiştim etkinliğin ve çok üzülmüştüm katılamadığım için. Şimdi ise yakaladım. Katılmak isterseniz buraya bir bakın derim...


                                        Çok sevdiğim arkadaşım Songül'ün bebeği İpek Tanem için yaptığım etek ve yelek takımı göstermek istedim sizlere. Tanem'imiz 5 gün sonra 2 aylık olacak. Kendisi de küçük olduğu için eteği de minicik oldu :))

                         İşte karşınızda Minik prensesimiz. O kadar sevimli ki anlatamam. Bende özeniyorum bir çocuğa daha ama ağlamaya başlayınca bütün hevesim bir anda kayboluyor :))

                             İşte ağlamaya hazırlandığı an :) Sıkıldı çünkü kucakta durmadan flaş patlamasından rahatsız oldu. Kalan iptende kukuleta yaptım. Oda daha sonraki yayın olsun artık. 
                           

                        Örnek işte bu. Ben adını bilmiyorum bilen varsa söyleyi versin lütfen. Eteğin beli çift lastik. Örnek aralarından artarak kloş şekli oluşuyor. Bakalım beğenecek misiniz?
                        Herkese iyi haftalar diliyorum :))


8 yorum:

  1. El emegi göz nuru , cok güzel olmuş , ellerinize saglık , selamlar

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım çok cici olmuş.arkadaşınızın bebeciği iyi günlerde kullansın.ikinci bebek hep düşündüğüm ama kısa sürede vazgeçtiğim bir durum benim içinde sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de durum aynı. Bir an özeniyorum ama sadece bir an :)) Sevgiler...

      Sil
  3. modelin adı nedır acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adıyla ilgili bir bilgim yok kusura bakmayın

      Sil
  4. örgü örmeyi bılmıyorumda netten araştırıp bakayıı yrdımcı olursanız cok sevınırım bayıldım cunkı cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın sizin için bir post hazırlayacağım söz veriyorum. Hem yeleğin hem de eteğin nasıl yapıldığını anlatayım olur mu ? :))

      Sil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...