14 Ekim 2013 Pazartesi

BÜZGÜLÜ BLUZ

                       Herkese Merhaba ;
                       Gripten dolatı tam anlamıyla bitiremediğim badi bayram tatili girmeden paylaşmak istedim sizlerle. Sadece etek ucu kaldı ama temizlikti, valiz hazırlamaktı, ütüydü fırsat bulamadım. Zaten bu seferki grip beni fena sarstı. Bir türlü geçmek bilmedi :( Neyse resimlere geçelim....

                               Geçen sefer yayınladığım elbisenin kalan kumaşından yaptım ipek jarse. Kumaş yetmediği için kollar dirsekte.


                                Reglan kollu kolların önünde ve arkasında büzgüler var. Yakaya biye geçtim kol ağzına da şerit. Etek ucuna ne yapsam bilemedim.


                                     Orijinali bu. Kalıp Şubat 2013 Burdası 127 Nolu model. Üzerimde resimleyemedim kusura bakmayın. İlaçlar sersem ediyor insanı. Bakalım beğenecek misiniz ?

                                  Herkese mutlu, huzurlu, sağlıklı nice bayramlar diliyorum. Ben bayramda Bursa'dayım. İnşallah iyi olurum ve bol bol gezerim.
                                      HEPİNİZE İYİ TATİLLER  :)))

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık rengine bayıldım :))

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun uzun sürmüş ya tatil iyi gelir dinlenebilirsin inşallah. Bluzun rengi güzelmiş kol boyunu ben sevdim, ellerine sağlık.
    Hayırlı bayramlar sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uzun sürdü bu seferki biraz inatçı çıktı. Sizede hayırlı bayramlar :))

      Sil
  3. ellerinize sağlık, takipteyim,ben de beklerim, selamlar ;
    www.nilgunsozveren.blogspot.com

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...