27 Haziran 2014 Cuma

MAVİ GÖMLEK

                      Herkese Merhabalar ; 
                      Havalar inanılmaz sıcak. Yanıyoruz buralarda biz. Nem de yüksek olunca termometrenin gösterdiğinden daha da fazla hissediyoruz sıcaklığı. 
                      Sıcakta zorda olsa  bu gömleği bitirebildim ve az önce sahibine teslim ettim.

                           Yumuşacık bürümcüklü pamuklu bir kumaş. Tam yazlık :)) 

                            Model Burda dergisi 2004 haziran sayısı. Kalıbı birebir kullandım. Burdanın nadir sorunsuz kalıplarından biri. Tek provada başarı sağlandı :))


                            Erkek yaka istedi sahibi. Aslında bana kalsa hakim yaka ya da önden yarım düğmeli bir model çalışırdım ama benim değil malum sipariş.. 

                               Manşetli kol istemedi. Bende kol altından kol ağzına doğru biraz daralttım. 2cm. kadar. Kol boyunuda hemen dirseğin altında bitirdim.

                                Ben beğendim özellikle de kumaşı. Devamını bulabilirsem kendime de alıcam bu kumaştan. Artık bu kadar kumaşı nereye koyacaksam :)) 
                                Önceleri 2+1 ev bakıyorduk, sonra 3+1 bakmaya başladık, şimdide 4+1 mi baksak diyor eşim. Ben anca sığarmışım kumaşlarımla :))) Ne yapayım bütün servetim kumaşlarım ve dergilerim :)) 
                                Facebook ve instagram sayfalarıma da bakmayı unutmayın....
                                Herkese hayırlı ramazanlar ve mutlu hafta sonları....

12 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım eline sağlık güzel günlerde giyilsin;) Tril tril gömlekler de yaz için çok iyi oluyor, sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handancım beğenmene sevindim. Benden de sevgiler :)))

      Sil
  2. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık, bol bol müşterilerin olsun inşAllah :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık tatlım çok hoş olmuş bencede,
    sorma ev konusunda bende sıkıntılıyım gerçekten 4+1 süper olur yani he he
    aah ahh 3+1 bulsam ramazan ayında bile taşınabilirim yani,bizim buralarda kiralar çoook yüksek hayırlısı inşaallah Allah gönlümüze göre versin :))
    Hayırlı Ramazanlar canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim Esma Hanım. Bu gidişle dublex bile olabilir anca yani :))) Kira sıkıntısı burada da var ve çok yüksek. Kısmet diyelim artık sevgiler...

      Sil
  4. Ah ,hobi odası hayalim var benimde , özgürce çalışabileceğim , makinamın sesinden kimsenin rahatsız olmadığı , bol bol dolabı olan , rafları düzenli olan bir oda :) , gömlek harika olmuş , ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde o hayalim var. İstediğim gibi dağıtıp toplayabileceğim. Canım sıkılınca kapısını çekip çıkabileceğim... Belki olur kısmet :)))

      Sil
  5. Sende benim gibi sipariş alıyorsun. Şu ara işlerin yoğun olduğu dönem. Yazlık elbise diktiren diktirene. Üç beş kuruşgetiriyor. Harçlık çıkıyor:)) bol ve hayırlımüşteriler. Hakkaten gömleğin kumaşınını güzelliği burdan bile belli:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bulursam bende almak istiyorum bu kumaştan bayıldım :))) Sizede bol müşteriler sevgiler :)))

      Sil
  6. Sipariş almak mı? Sahibi güle güle kullansın

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...