6 Haziran 2014 Cuma

BLOG KARDEŞİM

                 Sevgili Nebihan Akça'nın düzenlediği kardeş blog etkinliğinde DMK blogunun sahibesi Dilara Melek Karaağaç ile eşleştim. 

                       Kendisi Ankaralı bir blogdaşımız. İTÜ Tekstil Mühendisliğinden mezun. Anlayacağınız işin okulunu okumuş ve tekstil konusunda bilgili. 26 yaşında genç bir arkadaş. Ama çok da marifetli.


                           Kardeşiyle birlikte online satış yaptıkları online bir butikleri de var. Buradan bakabilrsiniz. Şuan kardeşinin düğünü sebebiyle işlerine biraz ara vermiş fakat daha sonra süper fikirlerle döneceğini söyledi.

                          Kendisini takibe almanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Gerçekten güzel işler çıkaran bir arkadaş. Hayatının geri kalanında da kendisine başarılar diliyorum.
                  
                         Hepinize mutlu haftasonları diliyorum :)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...