7 Mart 2016 Pazartesi

KENDİM ETTİM KENDİM BULDUM

                    Selamlar Herkese ;))
                    Uzun zamandır yoktum. Çünkü tatlı ve bir o kadar yorucu bir koşturmacanın içersindeydim. Bir iki ay önce ev sahibi olduk. ( Rabbim bütün herkesi kira derdinden kurtarsın. ) Onun heyecanı, telaşı, yorgunluğu içerisinde burayı ihmal ettim. Üç hafta olacak yeni evime geçeli ve hala arada eksiklikler, yerleşmesi gerekenler bitmedi. Ve hala dinlenemedim malesef.
                     Blogcanların arasında da adım tembele çıktı bu arada ;)) Baktım olacak gibi değil 'ben şunların ağzının payını vereyim ' dedim ve iki etkinliğe birden katıldım. Bir de üstüne söz verdim her aşamasını fotoğraflayacağım diye :)) Ama her an çamura yatabilirim, pisleşebilirim ona göre ;))) 
                     İnstagramda gezinirken sevgili Funda Çağlayan'ın bluz dikme etkinliğini gördüm ve itiraf ediyorum sadece beğenip geçtim :))) İki dakika sonra mesaj ' beğenip geçmek yok bu etkinliğe katılıyorsun' diye. Kıramadım çünkü şu blog aleminde lafının üstüne laf söyleyemeyeceğim birkaç kişiden birisi kendisi diğerleri de kendilerini biliyor zaten ayıp olur buradan saymayayım ;)) Aslında geri dönüş için iyi de oldu yoksa ben de iş bitmez ve erteler dururdum dikişi :))

                               Bluz etkinliği için dikeceğim model bu 02\2016 burda dergisi 109 nolu model. Gerçi henüz karar vermedim elbise mi tunik mi yapayım diye.


                                 Bluzun kalıbını çıkarıp kestim bile henüz dikmeye başlamadım ama olsun o da olacak inşallah :))


                                   Bir de ceket etkinliğine katıldım bu da uzun zamandır olmamamın cezası olarak Mevlüde Hanımcığım tarafında kesildi bana ;)) ( Valla bu etkinlik tamamen korkumdan oldu atlar gelir bir de taaa oralardan saçımı başımı yolmaya ;)) ) 

                                    Şaka bir yana silkelenip kendime gelmem için iyi oldu iki etkinlikte :)) Ev ile ilgili işim çok ve oğlumun okulu bu yeni eve çok uzak olduğu için getir götür ömrüm yollar da geçiyor. Ama olsun arkadan da olsa yavaş yavaş ilerleyip verilen görevleri tamamlayacağım. Sözüm söz valla ( korkudan anacım bunlar hep yoksa yarı yolda bırakırım ) ;))) 
                                  Yukarıdaki foto da ceket etkinliği için seçtiğim modelim ve kumaşım. Onun da kalıbı hazır ama henüz kesemedim.
                                  Ben de durumlar böyle malesef. Herkese musmutlu, sağlıklı, booll güneşli bir hafta diliyorum :)))


                              

                               

22 yorum:

  1. Güle güle oturun Aycan hanımcığım,biz bekleriz,siz yerleşin dinlenin hele.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler okullar kapanmadan dinlenemeyeceğim sanırım :))

      Sil
  2. Hahahahhahahaa ayol senin icinde etkinlik canavari yasiyormus, biz sadece disari cikmasina yardim ettik:))
    Ama yeter buralari boyle birakip gitmelerin. Biz urunleri ektik, sende gel hasadi topla bi zahmet.
    Bak bu konuda haklisin, atlar gelirim ama sacini basini yolmaya degil, eline zorla igne iplik vermeye:))
    Ohhhh ehliyetini aldin, evinide aldin tasindin, simdi senin mutluluktan habire dikmen lazim:))
    Ehliyetin hayirli olsun, kazasiz gunler.
    Evinde de saglik ve mutlulukla otur insallah.
    Belinide cok yorma, dikkat et kendine. Optum en kocamanindan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa sorma hiç biraz gaz lazımmış bana fırladım gittim valla ;))) Sen de olmasan beni kim arar sorar bilmiyorum çok sağolasın :)) Ev ve ehliyet içinde çok teşekkürler gerçi evi almak için arabayı gözden çıkarmak zorunda kaldık ama olsun rabbim sağlık versin de herşey alınır. Çok teşekkür ediyorum kocaman öpücükler ve sevgiler :))

      Sil
  3. Hadi kolay gelsin... Ben de katiliyorum dedim de, simdi kara kara dusunuyorum nasil yetisecek diye. hatir bu, cig tavuk yerim valla, dikilecek..
    Yeni evin hayirli olsun, gule gule otur ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa işte veriyor bunlar gazı biz de yiyoruz maşallah sonra düşün dur nasıl yetişecek diye :))Neyse artık yavaş yavaş yetiştireceğiz mecbur :)) Güzel dileklerin için de çok teşekkür ediyorum. Senin blogun davetini tekrar gönderebilir misin ben de çıkmıyorsun da..

      Sil
  4. Eviniz hayırlı olsun, ailece mutlu, sağlıklı günler geçirin inşallah. Seçtiğiniz modeller çok hoş,ceket kumaşını çok beğendim.Etkinliklerden ve bloğumdan uzak kaldım, bir süre daha böyle sürecek.Fırsat buldukça sizlerin yaptıklarınıza bakıyorum, merakla bekleyeceğim bitmelerini.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel dileklerin için sağolasın :))) Bakalım bitince neler çıkacak ortaya ;)) Siz niye ayrı kaldınız buralardan bence sağlık sorunları değilse engel dönmeye çalışın aramıza fazla bekletmeyin :))

      Sil
  5. Aycanım yukarıda benim için yazdıklarına ne kadar teşekkür etsem azdır, duygularımız karşılıklı sağol benim gönlü güzel arkadaşım. Yeni evinde ailenle birlikte huzur içinde yaşa inşallah. Ehliyetinde hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız arabanı kullan inşallah. Bu arada etkinlik için telaş yapma hayatım bitince yayınlarız. Sevgiler gönderiyorum sana kucak kucak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıımm az bile yazdıklarım :)) Ev ve ehliyet içinde teşekkürler :)) Yavaş yavaş yetiştireceğim inşallah söz verdim sizleri yarı yolda bırakmam asla ;)) Benden de kocaman sevgiler ve öpücükler :)))

      Sil
  6. Hayırlı uğurlu olsun Aycannn,güle güle keyifle oturun :) Dikişe girişmen de iyi olmuş,kurtuluş yok bizden :) kolaylıklar diliyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım rahat yok başlayayım bari dedim ;)) Güzel deileklerin için de çookk teşekkürler canım sevgiler :))

      Sil
  7. Evin hayırlı olsun. İçinde sağlık mutluluk ve huzurla oturun. Arada dikiş yapmak iyidir kafayı dinlendirir:) sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim birilerinin beni zorlaması lazımmış :))) Benden de sevgiler...

      Sil
  8. Şekerim bu dikiş bloglarının başı Mevlüde bacısı, onu kırmak gibi bir lüksümüz yok :) şu var ki sayesindee dikeceklerimize hem sıra geliyor hem bir şeylerin sahibi oluyoruz :) evin ehliyetin hayırlı uğurlu olsun ceket etkinliğinde olmana çok sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de herşey onun başının altından çıkıyor :)) Evet çok doğru bir tespit hem bu etkinlikler sayesinde yapılacaklar listesi kısalıyor ;)) Tabisi etkinlik bensiz olmaz ;)) Güzel dileklerin için de teşekkürler :))

      Sil
  9. Ya ne güzel anlatmışsınız ya. sanki büyük bir aile olduk. Yaramazlık yapanın kulağından çekiliyor. Mevlüde hanımdan kaçış yok onu biliyorum valla o yüzden dardayken diktim , demek Funda hanımcım da öyle yaptı. Bluz etkinliğine 15 marta kadar olduğu için ben de elimden geleni yapıcam ki o kadar ama o kadar yoğunum ki sırf Funda hanımı da çok sevdiğim için kırmak istemedim. İki elim darda da ols koşa koşa gideceğim insanlarsınız sanki. Bu arada ben de mayısta pantolon etkinliği yapıcam kimselere söz vermeyin. ben de sıkıştırırım haa:)))) Bu arada çok sevindim yeni ev almışsınız, hayırlı uğurlu olsun. Ağız tadıyla oturmak nasip etsin Allahım. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeettt kocaman bir aileyiz biz :)))Mevlüde de Funda da sağolsunlar kendime gelmemei sağladılar ;)) Ben 15 martta bitiremem ama geriden gelirim diye uyardım zaten ben onları. Tamamdır mayısta da sizdeyim o zaman :)) Güzel dilekleriniz için de çok teşekkürler kucak dolusu sevgiler ;)))

      Sil
    2. Ne güzel. Sanki misafircilik oynayan çocuklar gibiyiz;)))

      Sil
  10. Yeni evinizde mutlu huzurlu bol dikişli günler dilerim size :)

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederim Server Hanımcım sevgiler :))

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...