7 Haziran 2013 Cuma

KOCAMIN KAPRİSİDE BİTTİ !

                   Aslında çok oldu biteli de yayınlamadın. Ama artık dayanamadım. İşler güçler bekliyor devam etmek lazım değil mi ? İşte biten kapri....


                     Kumaş aslında kot ama kapri sanki kumaş pantolon gibi durdu. 



                        Eşim fermuar sevmiyor pantolonda bu yüzden düğmeli çalıştım. Diğer kumaş pantolonlara bakarak yaptım. Daha önceki de öyleydi....



                             Cepler de yandan. Biraz fazla kumaş pantolon havasında oldu ama neyse. Daha giyemedi. Bakalım beğenecek misiniz ? Hadi bakalım pamuk eller klavyelere. Mutlaka görüşlerinizi bildirin. İllaki beğenmek zorunda değilsiniz. En azından bende başarısız olduğum yerleri öğrenirim. Görüşmek üzere kendinize iyi bakın....


 

7 yorum:

  1. Ben çok beğendim iyi günlerde giysin eşinde

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Offfff bir yorum yazayım dedim bu üç oldu. Bu blogu nasıl olmuş da fark etmemişim. Hem buradan hem google + dan ekledim Takipteyim. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yelda hanım daha yeniyim blog aleminde. Hemen sizede geliyorum :)

      Sil
  4. kapri yi kapris diye okuyunca dedim bu adam niye kapris yapıyor :)) ellerinize sağlık çok güzel görünüyor güle güle giyinsin eşiniz

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...