13 Mayıs 2015 Çarşamba

OVERLOK MAKİNASI


                            Geçen sefer A101 e geldiğin kaçırmıştım overlok makinasını ama bu sefer sabahın köründe kalktım gittim aldım. Eee dikiş aşkı yapacak bişi yok :))
                             Bence dikişin olmazsa olmazı bu makina özellikle de penye dikişi için. Her ne kadar dikiş makinalarında esnek kumaş dikişi özelliği olsa da sonuçta bir overlok değiller.

                                   Şimdiye kadar hiç ev tipi overlok kullanmamıştım. Pratik rahat bir kullanımı var. Tek farkı sanayi tipi gibi seri değil. Ayrıca sanayi makinasına göre bir daha fazla sesi var. Yok şikayetçi değilim canımm olsun o kadar ;))

                              Üzerinde renkli iplik takma kılavuzu da var e daha ne olsun :)) Şimdilik küçük kumaş parçalarına denemeler yapıyorum daha birşey dikmedim yani. 

                              İlk dikişi bu batik desenli penyeyle yapayım diyorum. Oğluma ve kendime bir t-shirt dikeceğim. Anne-oğul kombini olacak.
                              Artık ne zaman olur bilemem. Dikip paylaşmadığım o kadar çok dikiş var ki fırsat bulup fotoğraf çektirirsem yayınlanacaklar inşallah.. 
                           Boll dikişli, güneşli, sağlıklı günler diliyorum hepinize...

4 Mayıs 2015 Pazartesi

ÇEKİLİŞ SONUCU

                           Çok güzel bir hafta başından herkese merhabalar;
                         Kusura bakmayın çekilişin sonucunu biraz geçiktirdim. Anneannemi kaybettim cenazedeydim o yüzden biraz aksadı. Hepinizden tekrar özür diliyorum.
                         Pratik dikiş ve dikiş okulu sayılarını bulamadım o yüzden mayıs sayısını göndericem kazanan arkadaşa.
                         Gelelim çekilişin sonucuna. 13 kişi katılmış çekilişe hepinize çok teşekkür ediyorum.

                                 10. yorumu bırakan arkadaşımız kazanmış.


                               Sevgili aysegüllnill tebrik ediyorum. Lütfen mailine bakar mısın. 

                                Eğer haftasonuna kadar arkadaşımızdan ses çıkmazsa başka bir  arkadaşımızı seçmek zorunda kalıcam.
                               Dikilen ve sizinle paylaşılmayı bekleyen o kadar çok şey var ki fırsat bulamadım bir türlü. Umarım bu haftadan sonra tek tek hepsini göstericem.
                               Herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu ve booll dikişli bir hafta diliyorum...

PAZEN ETKİNLİĞİ

                              Güzel güneşli bir bahar gününden selamlar;                            Havanın güzel olması benim hasta olmama...