15 Nisan 2015 Çarşamba

KENDİNİ CHANEL ZANNEDEN MONTUMSU CEKET

                      DİKKAT!!! BU YAZI AŞIRI DERECEDE GÖZ ESTETİĞİNİ BOZAN GÖRSEL İÇERMEKTEDİR. LÜTFEN BİLGİSAYARINIZIN AYARLARIYLA OYNAMAYIN. GÖZLÜK TAKIN :)))
                       Chanel'in kemikleri sızlayacak vallahi yaaa zaten yaşasaydı eminim mahkemelik olurduk naptın benim tasarımlarıma diye :)) Neyse gelelim söz konusu cekete.  Boyumdan büyük bir işe kalkışıp dikişdersi bloğunun sahibesinin düzenlediği ceket dikelim etkinliğine katıldım. İyi halt ettim. İki buçuk ayda zor bitirdim. Kumaş resmen iğrenç birşeydi. Zaten hevesimi de kaçıran ilk başta bu oldu.

                                 Söz konusu ceket ve kumaşım bu. Kumaş sözüm ona buklet ama beni mahvetti. Atıyor, üzerine çizdiğim sabun çizgilerini bildiğin yutuyor. Sonra otur kör olana kadar bak artık nerden çizdim diye :) 

                                 Bir heves aldım kumaşı eve geldim yıkamayı bile beklemeden yerleştirip kalıbı kesiverdim. İyiki yıkamamışım yoksa kumaş diye birşey kalmazdı ortada ;) Biraz kısa bir model olsun istedim ama bu fazla kısa oldu. Baktım olacak gibi değil bitmesi lazım bu ceketin malum etkinlik. Ceketin etek ucuna geniş bant gibi bir parça ekledim. Oldu mu sefer mont havası...

                        Arkasında bir potluk anladım bir türlü yaaa kalıba sadık kaldım ama sonuç istediğim gibi olmadı işte :((Çok iğrenç bir görüntüye sahip. Şimdi kumaşıma mı yanayım emeğime mi biledim. Eeee neyime benim chanel ceket anacım. 


                              Sonuç hüsraannn ne yapayım ben bu ceketi şimdi yaaa :(( İnstagramdan takip edenler bilir biz bu chanel ceketlerle olay yarattık anacım. Benim, myhobbyworld ve dikişdersinin elinde sürünen ceketler ya da ağlayan chaneller diye haberler çıkarsak şaşırmayın derim. Onların ceketler harika oldu ama benimki felaket .. 

                             Neyse hep güzel sonuçlarla çıkacak değiliz ya karşınıza olmayanları da koymak lazım buraya :)
                         fotolardaki göbüş kirliliği içinde hepinizden özür dilerim malum kıştan çıkıyoruz yedik yedik yattık ;))
                      HEPİNİZE SAĞLIKLI, HUZURLU, MUTLU VE BOL DİKİŞLİ GÜNLER DİLİYORUM..........



9 Nisan 2015 Perşembe

GELMEYEN BAHAR ÇEKİLİŞİ

                           Herkese Selamlarr
                       Benim için çok zor ve hastalıklı geçen bir dönemi atlattım. Artık geri dönebilirim :)) Bu dönemde tembelliğin dibine vurdum anacım yaaa. Gribe bir yakalandım sonrasında çıkmayan hastalık kalmadı bende. Aylardan beri ilaçları içip içip uyuyorum malesef. Arada yaptığım şeyler yok değil ama her diktiğim gümlerce elimde süründü. Hele bir chanel ceket var kiii artık görmekten midem bulanır hale geldi ;))
                      Neyse gelelim asıl konumuza. Geri dönüşümü ve baharı bir çekilişle kutlayayım dedi. Ama baharın geleceği yok olsun çekiliş bitene kadar belki fikir değiştirip gelir ne dersiniz ?

                               Bu üç dergiyi siz takipçilerime hediye etmek istiyorum. Burda dergisi Nisan sayısı, Crezion dergisi Mart- Mayıs sayısı ve yine Crezion dergisi Aralık- Şubat sayısı. Bulabilirsem Burda pratik dikiş ve dikiş okulu sayılarını da eklicem. Henüz bulamadım bulamazsam artık kusura bakmazsınız değil mi ?
     

                             Crezion dergisinin Aralık- Şubat sayısının içeriği

                 Crezion dergisi Mart- Mayıs sayısı içeriği

                    Burda dergisi Nisan sayısı içeriği
                  
                    Gelelim şartlara;
* gfc den bloğumu takip etmeniz
*en üstteki resimle birlikte bloğunuzda ya da g+ da duyurmanız
*bu yayının altına linkiyle birlikte yayınınızı belirtmeniz bir de mail adresi bırakırsanız süper olur ;))
 * son katılım tarihi 30 Nisan                
                                Kargo bana ait, yurtdışı gönderimi yapmıyorum ve adsız yorumları değerlendirmiyorum. En azından yorumun yanına adınızı belirtirseniz sevinirim.
                     Dediğim gibi bulabilirsem diğer dergileri de eklicem bilgilendiririm. 
                     HERKESE BOL ŞANS!!!!!
             


                       

PAZEN ETKİNLİĞİ

                              Güzel güneşli bir bahar gününden selamlar;                            Havanın güzel olması benim hasta olmama...