30 Mayıs 2013 Perşembe

KOCAMA DA KAPRİ...

                     Merhaba arkadaşlar
                      Kendime yaptığım kapriden sonra kocacığıma da kapri kestim. Geçen sene de ona bir kapri yapmıştım kalıbı da geçen seneki burda dergilerinden birinde bulmuştum.

                       Bu geçen sene yaptığım kapri ve severek de giydi. Ben kendi kaprimi 3 günde bitirince eşimde istedi kendine tabii. Onunkini 15 günde yapmıştım ne yazıkki :(. 


 
                       Bu da yeni kaprisi olacak inşaallah. Elastik kot kumaş aldım. Bakalım bu ne zaman bitecek. Bitince üzerinde çekebilirsem paylaşırım sizlerle. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere :).                       

28 Mayıs 2013 Salı

MAVİŞ BLUZ

                    Merhabalar ;
                    Daha önceden görüp beğendiğim ama bir türlü dikmeye fırsat bulamadığım bluzu diktim ve sizlerle paylaşmak istedim. Modeli sevgili Şenay Hanım'ın blogunda görmüştüm. Kendisi hakkını helal etsin kopya çektim çünkü. Onun gibi yapamam ama kusura bakmasın artık :). Kumaş beni çok zorladı. şifon gibi çok kaygan bir kumaştı. İğneledim, teğelledim ama illaki kaycam dedi.Haydi fotolara....

                    Yine yanımda kimse olmadığı için üzerimde göremeyeceksiniz bluzu ama size söz hem kapriyi hem de bluzu giyip bir kez de öyle yayınlayacağım.

                                         

                        Kumaş çok kaygan olduğu için yakadaki plilerde biraz kayma oldu. Sımsıkı teğelleyip iğneledim ama maalesef kaydı yine de.


                              Kollara ve yakaya biye geçmek zorunda kaldım. Kendinden çevireyim dedim ama olmadı. Çok garip bir kumaş :). İğne kumaşın liflerini bile çekiyor.Kumaş yolyol oldu. Teğellediğiniz yerle diktiğiniz yer aynı olmuyor bu kumaşta.


                          Etek ucunu da böyle 1cm. den kıvırdım. Hatta resimde görüyorsunuzdur makinam iplik bile atladı. Neyse çok şükür bitti. Şenay Hanım'a tekrar teşekkür ediyorum onun kalıplarından faydalandım. Ayrıntıları yukarıda verdiğim linkten bakabilirsiniz. Şimdi pamuk eller klavyelere bakalım nasıl olmuş. Mutlu günler herkese :)

21 Mayıs 2013 Salı

BİTTİ BİTTİİİİ

                       Herkese selam;
                       Kaprim bitti çok şükür. Dün gece bitirdim ancak fotoladım. Fotolar biraz düzgün olmadı çünkü aynadan kendimi çekmeye çalıştım. Artık kusura bakmazsınız. Hemen fotolara geçelim.

                    Biraz kötü oldu resimler ama yalnız bu kadar oluyor.


                  Biri çekseymiş daha iyi olacakmış sanki....


                  Beldeki atraksiyon dediğim olay şu gördüğünüz parça. Cepte roba var. Orayı anlayıp yapmam biraz zamanımı aldı.


                  Bele de pervaz çevirmişlerdi ama ben kumaş esnek diye sadece kıvırdım. Çünkü bu kapri şansını fazla zorlamamalıydı. Sıkılmaya başlamıştım bende en pratik nasıl oluyorsa öyle yaptım. Zaten etek ve pantolonda en canımı sıkan şey fermuar ve kemer olayı.  Şimdi bitanede beyaz etek kestim öbürgünde onu paylaşırım inşaallah. bakalım beğenecek misiniz. Fotolar için tekrar özür dilerim. Haydin bakalım pamuk eller klavyelere görüşler için :)

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Kapriye devam

               Mutlu günler olsun herkese inşaalah;
               Kapriyi kestim... Ama dün gezmek bugün temizlik çok az ilerleyebildim. Bakalım ne zaman bitecek. zaten kemer kısmında bir atraksiyon var ama olayı henüz çözemedim. Haydi gelsin fotolar...

                 Şu an sadece dış ve iç yan dikişler birleştirildi. Daha ağ kısmı yapılacak.


                   Kemer biraz sıkıntı yaratacak diye düşünüyorum bakalım görücez. Pek bişi kalmadı aslında ağ kısmı, fermuar, bel, paça oooohhhoooo varmış yahu ! Ne zaman biter acep ? Yarına bitirmek istiyorum oğluşumu okula götürürken giyerim. Gideyim evimin işlerini bitireyim de kaprimi de tamamlayayım. Hadi herkese kolay gelsin bana da..... :)
                

18 Mayıs 2013 Cumartesi

Kapri kestim

                  Selam herkese
                  Akşam otururken canım sıkıldı ve kapri pantolon keseyim dedim. Bu modeli daha öncede denemiştim. Rahat ve kullanışlı. 2007 Burda Nisan sayısında var model.Beyaz elastik ketenden yapıcam. Oyüzden bol teğel almak zorunda kaldım. Bakalım ne zaman biter. Hadi bana kolay gelsin.....


                                                            Ön ve arka


                                                                       Modelimiz bu




              

Cepler










     




17 Mayıs 2013 Cuma

Görümceme tunik

                Merhaba arkadaşlar...  
                Nisan dikiş etkinliği için kendime bir tunik kesmiştim. Fakat model ve kumaş rengi bana uymadığı için kızıp yarıda bırakmıştım. Halbuki çok beğendiğim bir modeldi ama her model herkese gitmiyor işte. Hele kumaşın rengi acaba alırken aklım nerdeymiş bilmiyorum. Tonu benim cildime hiç olmadı. Modelliği arkadaşım Yıldız yaptı onun üzerinde fotoladım... Hala teğelleri var üzerinde ama model bulmuşken kaçırmayayım dedim... İşte resimler!

                               Ütüsüde çok düzgün olmadı aceleden artık kusura bakmayın.


                                       Bu da arkadan görünüşü


                                Burda dergisi 2013 Nisan sayısı 108 nolu model

Çok istemiştim bu tuniği ama kısmet olmadı işte...Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere....


    

8 Mayıs 2013 Çarşamba

            Merhabalaaaarrrr!!!
            Uzun zamandır yoktum. Bahar temizliği yapıyorum. Evi kaldırdım. Ama hala işim bitmedi. Bugün bizim kızlarla kesim yaptık. Çooookkkk eğlenceliydi. Bi taraftan çay bi taraftan kurabiyeler veee sohbet.... Bakalım kestiklerimizde yanlışlık var mı? O kadar muhabbetin arasında hatalı kesmemişizdir inşaallah. Tanem'in annesi de vardı. bakalım ne diyeceksiniz.....

                İşte karşınızda Tanem'in annesi Songül dergileri karıştırıyor kendime birşey bulurmuyum diye....


                            Bu da kumaş ve kalıpların oturduğu salonum :)


                      Songül'cüm de kendi elbisesinin boyunu kısaltmakla          

                                               uğraşıyor....                

                                Yıldız'm teğel yapıyor......


                                 En son da çay keyfiiiii.....

       Bitmiş hallerini de yayınlarım. Tek aklıma gelmeyen kesimi fotolamak oldu. Olsun acemiliğim nerden belli olacak değil mi? Umarım çabuk biter. Yıldız'a 2013 Nisan Burda'sındaki 108 nolu elbiseyi kestik. Onu da fotolamadım yaa. Hepsini bir gösteririz artık napalım.. Hadi salıcakla kalın.. Misafirim gelecek yemeğe. Görüşürüz.......

3 Mayıs 2013 Cuma

             Merhaba arkadaşlar.....
             Bu sefer son örgü ceketimi yayınlıyorum. Artık havalar iyice ısındı ve örgü örülmüyor. Tanem'e biraz ara veriyoruz. Kendimize çalışmaya başlıyoruz. Kışlıkları kaldırıp yazlıkları çıkarırken farkettim ki hiç bişeyim kalmamış. bu gün gidip biraz kumaş aldım. Bir tane elbiselik, bir tane de kapri için aldım. Bakalım ne zaman yapacağım. Bu arada Tanem'in annesine de hamilelik elbisesi yapıcaz. Onlarıda yayınlarım umarım. Şimdi gelelim ceketeeeeee..
Bu da işlemenin yakından görünüşü
Aslında dümdüz bir ceket. Yakadan başlanıp örülüyor. Bütün esprisi işlemesi.
Nası olmuş ama beğendiniz mi?
Fotolar için kusura bakmayın bir türlü yerleştiremiyorum hep kayıyor. Napalım artık. Bir fikri olan varsa paylaşsın lütfen..

1 Mayıs 2013 Çarşamba

ÇEKİLİŞ VAR!

      İlk defa bir çekilişe katılıcam. Bakalım yayın yapmayı halledebilirsem:)). Umarım başarılı olabilirim.Göreceğiz...
Çekiliş SWOTPISCES 'da...Hayydi sizde katılın....
         Merhabalar;
          Yine Tanem'in bir cicisiyle karşınızdayım.Bu sıralar küçük hanıma çalışıyoruz. Çünkü bizide bir heves aldı ki sormayın :) Kız olacağını duyduğumuzdan beri hiçbiryere sığamıyoruz.Bir doğsun meşhur edeceğim onu (babası duymasın) :).
            Şimdi küçük hanıma yaptığım boleroyu yayınlıyorum. Kusura bakmayın resimlerde bazı hatalar olabilir. Çünkü yayınlarken sorun yaşıyorum. Alışamadım daha :)). 
Bu boleroya uyguladığım model. Burda örgü dergisinin çok eski bir sayısı.Resim yazısı ekle

İşte bu da küçük hanımın bolerosu..
Bu da örgü işaretlerinin açıklaması...Yapılışını da eklemek isterdim ama bu kadarını bile yaptığıma şükrediyorum. Umarım başarılı olmuşumdur. Eğer eksik bişiler görürseniz lütfen söyleyin. SAolsunlar Şenay hanım ve Esma hanım uyardılar beni. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.Şimdilik hoşçakalın ve kendinize iyi davranın....
Resim yazısı ekle

ETKİNLİK BLUZUM

                        Selamlarrr !!!!!                         Biliyorum biliyorum arayı fazla açtığımın farkındayım ama yapacak bir şey ...